Nastaviť ako domovskú stránku Mapa stránok Kontakt
Dnes je 22. december 2024, 17:39:40 CET. Meniny má Adela, zajtra Nadežda     Vyhľadávanie:
O FRANCÚZSKU
FAKTY
REGIÓNY
MESTÁ
ZÁMORSKÉ DEPARTMENTY
ZÁMORSKÉ TERITÓRIÁ
KULTÚRNE PAMIATKY
MÚZEÁ
OSOBNOSTI
GASTRONÓMIA
ŠPORT
ŠTÚDIUM
FOTOGALÉRIE
DOVOLENKA
LETOVISKÁ
LYŽIARSKE STREDISKÁ
ZÁMKY
FRANCÚZŠTINA
AUDIO SLOVNÍKY
AUDIO LEKCIE
INFORMÁCIE
DÔLEŽITÉ KONTAKTY
ZDRAVOTNÁ STAROSTLIVOSŤ
PRE MOTORISTOV
KULTÚRNE PODUJATIA
INSTITUT FRANÇAIS BRATISLAVA

  FOTOGALÉRIA
Vidiek
Ďalšie fotogalérie

  POČASIE

  NEWSLETTER
Chcete odoberať pravidelne informácie, novinky a články na Váš
e-mail ?




Automobilky Volkswagen, BMW a Ford posilnili svoju pozíciu na francúzskom trhu
Paríž 3. januára (TASR) - Automobilky Volkswagen (VW), BMW a Ford si v roku 2004 posilnili svoju pozíciu na francúzskom trhu. Naopak, podiel na trhu stratili spolo?nosti Fiat, ale tiež OPEL a PSA Peugeot Citroën. Celkový po?et prvej registrácie vzrástol o 0,2 % na 2,014 milióna, oznámil dnes spolok CCFA v Paríži. Prekona? hranicu 2 miliónov umožnili cenové z?avy.
Podiel francúzskych zna?iek klesol v roku 2004 z 59,6 na 58,1 %. Pritom sa podiel PSA Peugeot Citroën znížil o 1,6 bodu na 30,8 %, zatia? ?o Renault svoj podiel zvýšil o 0,1 bodu na 27,3 %.
VW-koncern stratil so svojimi zna?kami Seat a Audi Terrain. Avšak zvýšenie odbytu zna?ky Volkswagen o 4 % sta?ilo na to, aby si koncern zabezpe?il 10,2-% podiel na trhu. DaimlerChrysler zvýšil odbyt koncernu o 2,7 % a dosiahol tým podiel na trhu vo výške 3,5 %, ale odbyt spolo?nosti Mercedes-Benz klesol o 4,3 % a jeho trhový podiel tak ostal na 2,4 %. Obrat Fiatu prudko poklesol o 13,7 % a v sú?asnosti predstavuje jeho trhový podiel 2,4 %. Informovala o tom DPA.


späť hore späť na spravodajstvo

   Copyright © 2005 SOYAMEDIA, s.r.o. All rights reserved. Ankara Web Tasarım