|
|
|
O FRANCÚZSKU |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DOVOLENKA |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FRANCÚZŠTINA |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
INFORMÁCIE |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KULTÚRNE PODUJATIA |
|
|
|
|
|
|
|
|
Automobilový koncern PSA Peugeot-Citroën chce zvýši? predaj vozidiel
|
|
|
Paríž 23. septembra - Druhý najvä?ší európsky výrobca automobilov francúzsky PSA Peugeot-Citroën chce v Nemecku expandova? napriek tohtoro?nému stagnujúcemu automobilovému trhu.
"Chceme ?alej rás?. Naša pozícia na európskom automobilovom trhu ešte nie je uspokojivá," povedal dnes Jean-Martin Folz, šéf koncernu Peugeot-Citroën na autosalóne v Paríži. Z dlhodobého h?adiska by chcel koncern PSA dosiahnu? 10-% podiel na európskom trhu.
V najbližších mesiacoch uvedie koncern na trh 7 nových modelov, povedal Folz. Prvým z nich je automobil strednej triedy Peugeot 407 SW, ktorý automobilka predstavuje na medzinárodnom autosalóne v Paríži. Peugeot chce všetky svoje vozidlá s naftovými motormi vybavi? ?asticovým filtrom, ?ím chce dosta? pod tlak nemeckých automobilových výrobcov. Na vozidlá vybavené ?asticovým filtrom sú, kvôli ich šetrnosti k životnému prostrediu, v niektorých európskych krajinách poskytované da?ové ú?avy a z?avy z poistenia.
Do roku 2006 chce vedúci francúzsky výrobca automobilov zvýši? svoj odbyt na 4 milióny vozidiel ro?ne. Najvä?ší rast je možný v ?íne a východnej Európe, domnieva sa Folz. V sú?asnosti dosahuje predaj vozidiel koncernu PSA 3,28 milióna vozidiel ro?ne.
|
|