|
|
|
O FRANCÚZSKU |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DOVOLENKA |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FRANCÚZŠTINA |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
INFORMÁCIE |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KULTÚRNE PODUJATIA |
|
|
|
|
|
|
|
|
Predaj zna?ky Citroën v roku 2004 klesol o 1,7 %
|
|
|
Paríž 12. januára (TASR) - Celosvetový predaj áut zna?ky Citroën v roku 2004 klesol v porovnaní s predchádzajúcim rokom o 1,7 %, ke? sa automobilke podarilo preda? 1,348 milióna vozidiel. Informovala o tom spolo?nos? Citroën, ktorá je sú?as?ou francúzskeho koncernu PSA Peugeot Citroën.
Minulý rok potvrdil úspech zna?ky v segmente malých a stredných vozidiel, ke? predaj automobilov Citroën zaznamenal 4,7-% nárast s 518 000 predanými modelmi C2, C3 a C3 Pluriel.
Na k?ú?ovom západoeurópskom trhu Citroën umiestnil 1,095 milióna vozidiel, pri?om tak dosiahol trhový podiel na úrovni 6,7 % v porovnaní so 6,9 % v roku 2003.
|
|