Nastaviť ako domovskú stránku Mapa stránok Kontakt
Dnes je 22. december 2024, 2:15:42 CET. Meniny má Adela, zajtra Nadežda     Vyhľadávanie:
O FRANCÚZSKU
FAKTY
REGIÓNY
MESTÁ
ZÁMORSKÉ DEPARTMENTY
ZÁMORSKÉ TERITÓRIÁ
KULTÚRNE PAMIATKY
MÚZEÁ
OSOBNOSTI
GASTRONÓMIA
ŠPORT
ŠTÚDIUM
FOTOGALÉRIE
DOVOLENKA
LETOVISKÁ
LYŽIARSKE STREDISKÁ
ZÁMKY
FRANCÚZŠTINA
AUDIO SLOVNÍKY
AUDIO LEKCIE
INFORMÁCIE
DÔLEŽITÉ KONTAKTY
ZDRAVOTNÁ STAROSTLIVOSŤ
PRE MOTORISTOV
KULTÚRNE PODUJATIA
INSTITUT FRANÇAIS BRATISLAVA

  FOTOGALÉRIA
Doprava
Ďalšie fotogalérie

  POČASIE

  NEWSLETTER
Chcete odoberať pravidelne informácie, novinky a články na Váš
e-mail ?




Predaj zna?ky Citroën v roku 2004 klesol o 1,7 %
Paríž 12. januára (TASR) - Celosvetový predaj áut zna?ky Citroën v roku 2004 klesol v porovnaní s predchádzajúcim rokom o 1,7 %, ke? sa automobilke podarilo preda? 1,348 milióna vozidiel. Informovala o tom spolo?nos? Citroën, ktorá je sú?as?ou francúzskeho koncernu PSA Peugeot Citroën.
Minulý rok potvrdil úspech zna?ky v segmente malých a stredných vozidiel, ke? predaj automobilov Citroën zaznamenal 4,7-% nárast s 518 000 predanými modelmi C2, C3 a C3 Pluriel.
Na k?ú?ovom západoeurópskom trhu Citroën umiestnil 1,095 milióna vozidiel, pri?om tak dosiahol trhový podiel na úrovni 6,7 % v porovnaní so 6,9 % v roku 2003.


späť hore späť na spravodajstvo

   Copyright © 2005 SOYAMEDIA, s.r.o. All rights reserved. Ankara Web Tasarım